کد خبر: ۹۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷
رئیس قوه قضاییه در سفر یک روزه خود به استان یزد در جمع نخبگان، کارآفرینان، خانواده معظم شهدا، شورای عالی قضایی و شورای عالی اداری شرکت و سخنرانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله رئیسی در سفر یک روزه خود به استان یزد در جمع نخبگان، کارآفرینان، خانواده معظم شهدا، شورای عالی قضایی و شورای عالی اداری شرکت و سخنرانی کردند.

مهم‌ترین بخش‌های سخنرانی رئیس قوه قضاییه به شرح زیر تقدیم می‌شود:

امن ترین نقطه، جمهوری اسلامی ایران است

رئیس قوه قضائیه در دیدار با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان: برای پیشگیری از جرم، فرهنگ اسلامی و بومی ارزش فراوان دارد.

د: امن ترین نقطه، جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان یک حادثه را بهانه کرده اند در حالی که این موارد در جای‌جای دنیا وجود دارد و استان یزد از نظر گردشگری و اقتصاد گردشگری مورد توجه است و باید ثابت کنیم که امنیت در ایران وجود دارد.

کارگروهی برای حل مشکلات تولیدکنندگان و آسیب‌های صادرات

آیت الله رئیسی: مصوباتی در خصوص اقتصاد مقاومتی و تسهیل در امر اقتصاد وجود دارد که هر تصمیمی که گرفته می شود باید با آن مطابقت داشته باشد.

کارگروهی با حضور مسئولان استان برای حل مشکلات تولیدکنندگان و آسیب‌های صادرات تشکیل شود.

ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان‌پذیر نیست

رئیس دستگاه قضا در یزد: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه فرمودند که ایران باید قوی شود، ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان‌پذیر نیست.

اقتصاد قوی با توجه به تولید، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و  ایجاد اشتغال به وجود می آید.

آیت الله رئیسی: مبارزه با مفسدان را ادامه می‌دهیم

آیت الله رئیسی در دیدار با خانواده شهدای استان یزد: مبارزه خستگی‌ناپذیر و بی‌امان با مفسدان را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

یزد قطب سلامت و پزشکی منطقه خواهد بود

آیت الله رئیسی در جمع نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان یزد گفت: با پیشرفتی که در حوزه پزشکی استان صورت گرفته، یزد در حال تبدیل‌شدن به قطب سلامت و پزشکی در منطقه است و این جهت باید تقویت شود.

انتهای پیام/3404

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار